AWL

The article puts forward the semiofoodscape as a concept for the study of the interrelationship between food and language.
この記事では食べ物と言語の相互関係の研究の概念としてセミオフードスケープを取り入れています。


We illustrate the theoretical and analytical value of the concept by unpacking some of the socioeconomic and cultural dynamics involved in the production, marketing and consumption of a Basque wine, Txakoli.
私たちはバスク・ワインTxakoliの生産、マーケティングと消費に関する社会経済と文化ダイナミクスを解明することによって概念の理論的で分析的価値を説明しています。


Our scale analysis of the Txakoliscape serves to illustrate the complex interaction of place, language, culture and food, and the consequences for class hierarchies, thereby demonstrating the relevance of the semiofoodscape concept for the study of the political economy of multilingualism.

Txakoliscapeの尺度分析は、場所、言語、文化、食べ物の複雑な相互作用と階級階層の結果を例示するのに役立ちます。そしてそれによって多言語主義の政治経済研究のためのセミフーススケープ概念の関連性を示します。



red: level 1
yellow: level 2~5
blue: level 6~10

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